Oppo buat promosi hari merdeka



TEKNOLOGI telefon pintar kini semakin berkembang dan canggih. ia bukan lagi sebagai gajet perhubungan semata-mata.

Telefon pintar telah menjadi keperluan, ia merangkumi semua fungsi, dari kamera, capaiaan internet, mengatur tugas serta menunjuk arah, ia memang telah benyak memudahkan urusan kita.

Bagi mendapatkan sebuah telefon bimbit yang bagus, faktor harga selalunya menjadi halangan.

Namun sempena sambutan Hari Kemerdekaan ini, anda  berpeluang mendapatkan peranti terpilih pada harga yang lebih rendah dari kebiasaanya.

Oppo R17 Pro dilengkapi teknologi terbaik
Oppo, sedang menawarkan potongan harga sehingga RM500 untuk pelbagai peranti terpilih mereka sehingga 2 September depan.Sepanjang tempoh itu, model R17 Pro yang sebelum ini ditawarkan pada harga RM1,999 boleh dimiliki hanya pada harga RM1,499.

Namun bagi anda yang inginkan sebuah telefon pintar harian yang tidak membawakan prestasi terbaik, mungkin anda meminati model A7 yang kini ditawarkan pada RM599 berbanding harga semasa RM799.
A7 cukup memadai untuk kegunaan seharian
Tawaran tersebut boleh didapati di www.oppo.com.my/page/merdekaflashsale bermula pukul 6 petang sehingga 7 malam sepanjang tempoh promosi berkenaan.

Selain itu, pihakn Oppo turut menawarkan cabutan bertuah dengan hadiah bernilai RM800,000 di 32 buah kedai konsep Oppo terpilih seluruh negara.

Jadi, mungkin ini masa yang tepat untuk anda menggantikan peranti anda.

Post a Comment

0 Comments